image
FiLMaZiKa.CoM

we built our forum to make some thing different and higher than any forum you have ever seen before hopefully you enjoy your time overhere with our exclusive materials join us and enjoy our society.

> عمرو دياب يصالح الشاب اللي انضرب بالقلم في حفلة مارينا بشيكولاتة

| | Saturday, August 7, 2010





تم تقليل : 85% من الحجم الأصلي للصورة[ 600 x 560 ] - إضغط هنا لعرض الصورة بحجمها الأصلي



لما عمرو دخلنى العربيه قعدنى على كنبه طويله كده جوا وقالى انا عايز اتاسفلك انا شخصيا وجابلى مناديل عشان كنت بعيط من القلم اللذيذ ده وفتحلى ازازه ميه واداها لواحد من البادى جاردز هما كانوا اتنين فى المينى بص وحطلى فى كاس واداهونى وعمرو جبلى شيكولاته فبخدها كده قالى لا واداه...الللى البادى جارد فتحها وقالى افتح بقك وحطها فى بوقى وكلت حته كبيره كده ههههههههه وبعدين عمرو قعد يسالنى قالى انت اسمك ايه قولتله انا من طنطا بس انا من كفر الزيااااااااااااااااااات جنب طنطا ع طول قالى يااااااااااااااااااااااااه قلتله اه والله اصلى بحبك وبموت فيك والله وبعدين قالى احنا ناخد صوره مع بعض بقى واديت الموبيل لواحد من البادى جاردز وصورنا وبعدين عمرو قالى ورينى الصوره بقى ورتهالو وبعدين باسنى وحضنى وبعدين بوسته وحضنته تانى ومشيت وانا فى قمه السعاده وطاير من الفرحه ومش مصدق نفسى



شوفوا القلم اللذيذ اللى أحمد كله biggrin.gif




أحمد عامر من كفر الزيات laugh.gif

تم تقليل : 76% من الحجم الأصلي للصورة[ 666 x 448 ] - إضغط هنا لعرض الصورة بحجمها الأصلي

No comments:

click for free hit counter code